איך קונים רכב עבודה למשק במימון רכב

יש לכם משק ? אתם בטח צריכים רכב עבודה טוב, שיוכל לעזור לכם לבצע את העבודות במשק. בדרך כלל בעלי משקים קונים טנדרים, העניין עם טנדרים זה שהם לא זולים. ולכן, בכתבה הבאה נדבר על הדרכים בהם אתם יכולים לקנות טנדר לעסק שלכם ותוך כדי לשמור על הכיס

מימון רכב

אחת הדרכים הטובות ביותר לקנות רכב היום היא דרך מימון רכב. בשיטה זו, סוכנות הרכב נותנת להם הלוואה בתנאים ממש טובים ואז אתם יכולים לשלם את הלוואה על הרכב בפריסת תשלומים נוחה בהתאם למה שאתם יכולים. בדרך כזאת, אתם יכולים לקנות טנדר חדש למשק, והתחיל כבר לעבוד, בלי לחכות לחסוך כסף מזומן לטובת קניית רכב חדש.

מבצעי רכב

דרך נוספת להוזיל עלויות, היא לחכות לתקופה של מבצעי רכב. המבצעים קורים בדרך כלל בתאריכים מיוחדים, למשל בחגים או בימי בחירות וכו'. אם יש לכם סבלנות לחכות לימים האלה, אתם יכולים לקנות את הרכב שרציתם בעשרות אחוזים פחות מהמחיר הרגיל שלו. אתם יכולים באמת לחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים. במקרים מסוימים המבצע לא יבוא במחיר הרכב, אלא בשידרוגים ומתנות מסביב לרכישה. כמו למשל, ביטוח חינם לשנה, שידרוגים בגוף הרכב ועוד. בכל מקרה, כדאי לכם לעקוב אחרי הפרסומים של סוכניות הרכב ולחכות לימי מבצעי רכב חדש

קניית רכב 0 ק"מ

מומלץ מאוד לבדוק אצל סוכניות הליסינג, אם יש להם אפשרות לקניית רכב 0 ק"מ, בעצם מדובר על רכבים חדשים, שמגיעים מסוכנות הרכב אל חברות הליסינג, אבל הם יורדים יד אחת, וככה גם המחיר שלהם הרבה יותר מוזל. בשבילכם המשמעות היא לקנות רכב חדש במחיר נמוך בעשרות אחוזים.
עכשיו, אם אתם משלבים את המבצעי רכב, עם רכב 0 ק"מ ועם מסלול של מימון רכב, אתם יכולים לחסוך המון כסף ולקנות את הרכב שתמיד רציתם למשק שלכם. שימו לב גם לעשות סקר שוק בין חברות הליסינג, על מנת לראות איזו חברה מציעה לכם את התנאים הכי הכי טובים, כי יש שונות גדולה בין חברה לחברה.

אולי יעניין אותך גם