הטנדרים הפופולריים כיום בשוק

הרבה מבעלי עסקים, שמחפשים לקנות רכב חדש, מתעניינים דווקא בקנייה של טנדרים. לטנדרים למעשה יש המון יתרונות גם בתור רכב לעסק וגם בתור רכב פרטי.

לכן יותר ויותר עסקים, גם אם הם לא צריכים רכב גדול, מעדיפים לקנות טנדרים. עם זאת, יש בעלי עסקים ספציפיים שכמעט חייבים אך ורק טנדרים לעסק שלהם, כמו למשל קבלנים, בעלי חוות וכו'.

האפשרות לקנות רכבים במימון נוח במיוחד בחברות ליסינג רבות, מאפשרות לבעלי עסקים רבים לקנות טנדרים, שעד היום היה קצת קשה לקנות אותם עקב מחירם הגבוה ביחס לקטגוריות רכב אחרות.

בכתבה הבאה נדבר על כמה מהטנדרים הפופולריים בעולם, על מנת שאם אתם שוקלים לקנות טנדר, יהיה לכם מושג על כמה מהדגמים המוצלחים.

פורד F150

אחד הטנדרים הידועים ביותר הוא פורד F150. הוא בנוי לעמוד כמעט בכל שטח שהוא עלול להיתקל בו, מה שאומר שהוא יכול לנסוע דרך ערים ועיירות רבות מבלי לדאוג לשרוט את השלדה שלו. לפורד F150 מהירויות נהדרות, מה שהופך אותו לאחד הטנדרים המהירים ביותר בשוק כיום.

טויוטה טונדרה

עוד אחד מהטנדרים הפופולאריים יותר שקיימים היום בשוק הוא הטויוטה טונדרה. הוא בנוי בחוזק ועמידות רבה מה שהופך אותו לאחד הטנדרים החזקים בשוק, מה שאומר שהוא יוכל לעמוד אפילו בסביבות הקשות ביותר. בדיוק כמו רוב הטנדרים החדשים האחרים, יש לטיוטה טונדרה הנעה 4X4, כך שאתה תמיד יכול להרגיש בטוח ומוגן בזמן נסיעה על בכביש וגם בטח.

Plymouth Prowler

Plymouth Prowler: אחד מהטנדרים הידועים והפופםולריים ביותר של פלימות' שיוצרו אי פעם, הוא הוצג בשנת 1997 כמכונית קונספט ולאחר מכן הובא לייצור. המנוע המשמש להנעת רכב זה הוא 3.4 ל' משולב-שש המפיק 218 כ"ס (163 קילוואט) ומומנט של 225 פאונד רגל (305 ננומטר). המנוע מקושר לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים עם הילוך יתר, המצוידת ביחס סרן של 3.23:1.

שברולט סילברדו

טנדר פופולרי נוסף, ובמיוחד בישראל, הוא השברולט סילברדו. הוא נבנה בצורה מאוד חזקה ויש לו עמידות רבה מה שהופך אותו מסוגל לעמוד בכמה מהסביבות הקשות ביותר. ה-Silverado מצויד גם בהנעה 4X4, כך שתוכלו תמיד להרגיש בטוחים בנסיעה בכביש ובשטח.

אולי יעניין אותך גם