קונים רכב חדש? שלמו פחות עם טרייד אין לרכב הישן שלכם

ישראל היא מדינה שמאוד מוכוונת לתחבורה באמצעות רכב פרטי. היום כמעט כל אזרח עובד במדינה משתמש ברכב כדי להגיע למקום עבודתו, ולכן ההוצאות על תחלופת רכבים עלולות להיות גבוהות למדי. למרבה המזל יש היום הרבה הזדמנויות לקבל מחירים טובים עבור רכב חדש בעזרת טרייד אין. המאמר הבא ידבר בקצרה על אפשרות זו ועל יתרונותיה הבולטים.

מה הכוונה בטרייד אין?

טרייד אין רכב מתייחס לאפשרות של בעל רכב למסור את הרכב הישן שלו בתמורה לקבלת רכב חדש מסוכנות הרכב. המחיר שישלם עבור הרכב יהיה ההפרש בין הצעת המחיר שנותנת הסוכנות עבור הרכב הישן לבין המחיר של הרכב החדש. העסקאות האלה מתבצעות לרוב אצל סוכנויות רכב רשמיות, חברות ליסינג, סוחרי רכב מקומיים, ועוד שלל גורמים נוספים כאשר תמיד כדאי לשים לב למחירים דרך מחירון רכבים כמו לוי יצחק

מה היתרונות של טרייד אין?

טרייד אין רכב חוסך כאב ראש למי שמגיע לרכוש את הרכב החדש, שכן לא נדרש ממנו לנסות למכור את הרכב בעצמו. במקום זאת, הרכב החדש נקנה והרכב הישן נמכר במפגש אחד בלבד. בנוסף, לפעמים לבעל הרכב יש צורך מידי ברכב חדש והוא לא יכול להרשות לעצמו להישאר אפילו כמה ימים ללא אוטו. הטרייד אין מאפשר לו לקבל מיידית רכב חדש ומונע את המצב הזה.

האם אפשר לעשות טרייד אין עבור רכב ליסינג?

בהחלט כן. בהרבה מקרים מציעות חברות ליסינג פרטי מחירים אטרקטיביים עבור מי שמעוניין. בהרבה מהמקרים חברות הליסינג הפרטי אף מביאות תנאים נוחים למדי בעבור הרכב עצמו. לדוגמה, חברות ליסינג שמחזיקות מספר רב של דגמים שונים של רכב 0 קמ בניגוד לסוכנות רכב של מותג מסוים. המשמעות היא שיש יכולת כבר במקום לבחור ממגוון רחב של חברות מבלי להתחיל להסתובב ולחפש מותגים שנראים מתאימים לקונה.

בנוסף, חברות הליסינג הפרטיות מספקות לרוב תנאי אחריות לזמן רב ושירות לקוחות. בהרבה מקרים ישנן תקלות עם רכב 0 קמ חדש והיכולת לשלוח אותו לתיקון ללא השלכות כספיות היא חשובה ביותר עבור הלקוח. יחד עם אלה באות גם ביקורות מקיפות ומחמירות שבודקות מראש את תקינות הרכב שנמכר ללקוח. כל אלה בסופו של דבר חוסכים סכומי כסף רבים ביותר עבור מי שבוחר לבצע עסקת טרייד אין עם חברת ליסינג.

לסיכום

טרייד אין היא אופציה מאוד נוחה עבור הקהל הישראלי והיא נהייתה פופולרית ביותר בשנים האחרונות, ובצדק. מי שמעוניין להימנע מכאבי ראש, האופציה הזאת היא בדיוק בשבילו.

אולי יעניין אותך גם